09 iunie 2013

Este incredibil. 

Este imposibil sa te inteleg si asta nu pentru ca nu as incerca. Ba chiar iti caut scuze plauzibile in fata mea. Imposibil. 

Tu si tu sunteti doua persoane complet paralele. NU pot a intelege cum imi scrii ca abia astepti sa ma tii in brate si sa-mi spui cat de mult dor ti-a fost ca acum....acum cand ai ocazia (pentru ca am facut tot ce mi-a stat in putere sa-ti ofer ocazia) tu esti rece si indiferent. 

Si stii ce este "amuzant" in acest moment? Ca am ales ca in ultima seara petrecuta aici sa fiu disponibila, sa ma poti vedea chiar si un moment iar tu...nu esti. Asa ca stau in casa, beau o cafea rece si ma intreb ce este cu mine?, unde sunt eu?, de unde mai am resurse sa sper ca ceea ce imi spui este de fapt adevarul si nu ceea ce faci, sau mai bine spus nu faci.

Ai sunat. Cobor. Si iar ma plec in fata ta :(



0 comentarii: