02 iunie 2013

De ce trebuie sa-mi demonstrezi intotdeauna ca tu ai dreaptate? Ca tu esti mai bun decat mine? Ca tu....tu, intotdeauna tu. Pe tine trebuie sa te cred, la fericirea ta trebuie sa ma gandesc, la siguranta ta, la dorintele tale, la tine...tu, tu, tu....solamente tu! 

Esti de un egosim feroce si ar fi trebuit sa-mi dea seama in momentul in care mi-ai spus "o sa te fac sa te indragostesti de mine". Cine naiba spune asta cu adevarat? Si mai ales....de ce am ignorat semnul asta?


In acel moment trebuia sa te inchid, sa te alung, sa te tin cat mai departe de mine. Toata viata m-am ferit de oameni narcisisti (si m-am ferit de ei pentru siguranta lor, caci sunt apriga si directa), m-am ferit de oameni care erau siguri pe mine, pe faptul ca voi face ce vor ei, ca voi fi un bun executant. De ce nu m-am ferit si de tine? Mi-ar fi fost mult mai liniste acum...


Liniste asa cum iti este tie, cum iti este tacerea, cum iti este lipsa. 


De ceva vreme imi caut verdele din ochii tai. Imi caut haine verzi care sa-mi mangaie pielea asa cum ochii tai au facut-o o data, imi caut asternuturi verzi in care sa adorm linistita, imi caut si ma caut....


N-am nici macar forta sa mint ca te urasc. 




Tu, solamente tu......cu verdele tau cu tot!

0 comentarii: