28 octombrie 2012

 

Stii cat de subtire este linia dintre iubire si...nimic? 

Astazi iubesti cu lenea dimineatii, cu energia cafelei de la ora 10, cu ardoarea amiezii si linistea noptii si adormi intr-un intuneric de nimic....pur si simplu.

 Sunt defecta, sunt defecta ca un Samsung Wave Y.....astazi mi-am dat seama ca ma pot compara cu un telefon. Hilar,nu? 
Cu buton de on si off putin subred, probabil de la atatea resetari ale sufletului. 
Cu touch screen un pic cam prea sensibil la atingeri dure si repetate. 
Cu baterie fara prea multa viata. 
Si am si un sistem de operare gresit. In loc sa spun "Nu" eu spun "Ba-da" - orice versiune vrei. Nici prea frumoasa nu sunt. 
Am si bateria cam mare (mult prea mare si grea). 

Ce naiba caut eu pe piata?

2 comentarii:

BabyGadget spunea...

Nimic nu intra in fabricatie fara nici un scop . Uneori piata nu este pregatita pentru un produs si totusi in descrierea ta se gaseate un aer vechi, depasit si vreau sa stii ca te incadrezi la "de colectie " ! Acestea sunt cele mai de pret, rare, unice in cazul tau ! Sunt un colectionar si un sfarsit am gasit artefactul ce vine ca raspuns al cautarilor nenorocite in zile mohorate, sperante nebunesti .... Cand incepi sa iti indrepti privirea mai jos de orizont incepi sa sesizezi ca sunt destui bolovani pe strada, ca poti sa te impiedici la tot pasul .... Priveste inainte cu zambetul larg pentru ca te voi pretui mai mult decat pe i-phone :) !

Pantomima spunea...

Cred ca tehnologia a avansat mai repede decat speram:)