16 octombrie 2012



Am momente in care UIT ceea ce sunt, ce am fost si ceea ce-mi doresc sa fiu. Si ma gandesc la ceea ce vad ceilalti. Si simt un gust amar. I-as spune....dezamagire.

Sunt unul dintre cei mai misto oameni pe care o sa-i cunosti. Doar si prin simplul fapt ca nu ma ascund, te voi lasa sa ma cunosti. Voi gresi fata de tine si iti voi cere iertare. Si te voi face sa razi cu pofta. Si nu voi avea secrete. Doar o doza de nebunie sincera.

Si nu, nu-ti voi ascunde ca nu am nici pe departe 90-60-90 si e adevarat, dimineata nu arat bine nemachiata si probabil ca iti voi arde si ochiurile pentru micul dejun si voi da cafeaua in foc. Si probabil ca o sa ma bufneasca rasul in mijlocul bucatariei, imbracata intr-o pijama cu animalute, cu parul ravasit si o intreaga apocalipsa in jurul meu.

Nu-ti face griji, am cumparat lapte, vom manca lapte cu cereale. Fara cereale, de alea am uitat.....

Ma intrebi ce este cu prima fraza? Nici nu mai conteaza........hai sa facem clatite:) 

Nu ceilalti ma definesc. Ci privirea ta.




0 comentarii: