06 ianuarie 2010

"Is my life like a bowl of cherries?" - probabil ca intrebarea asta nu are nicio legatura cu ceea ce voi scrie in continuare insa am auzit-o acum intr-un film si mi-a placut indeajuns de mult incat sa o notez.
....................................................................................................................................................................

In umbra a ceea ce se intampla acum in familia mea si a ceea ce s-a intamplat in trecut vin cu o intrebare simpla.
"Daca s-ar intampla sa ai o boala necrutatoare, nimicitoare, iar viata sa iti fie scurtata drastic, ai dori sa stii cat timp mai ai la dispozitie?"
Incerc sa continui cu ideile pe care le aveam inainte sa astern primele cuvinte insa imi dau seama ca imi este foarte greu. Sunt rani care nu se vindeca niciodata. Si sunt oameni pe care nu ii vei uita niciodata. Si sunt regrete ca nu ai putut sa le spui cat de mult ii iubesti. Regrete ca nu i-ai dus pentru prima si ultima oara sa vada marea, sa se umple cu mirosul ei sarat si sa-si urle durerea prin tipetele pescarusilor.
Tardiv...

0 comentarii: