04 ianuarie 2010

Cand ai prea mult timp liber si nu stii ce sa faci cu el sezi calm pe popoul personal si gandesti. Nu as putea spune ca este un lucru bun. Cel putin pentru mine. Nu de alta dar se pare ca in ultima vreme am avut ceva timp liber la dispozitie si popoul s-a marit si plus de asta m-am gandit si la tampenii. Dar din alea profunde. Legate de mine. Nu vreau sa generalizez.
Sa continui. Gandurile mele sunt legate de relatii si de cat de usor mi-ar fi sa imi tradez relatia.
Desigur, cineva care a citit ceva psihologie sau ultimul numar din Cosmopolitan mi-ar spune ca daca imi este usor sa tradez relatia actuala inseamna ca exista ceva ce imi lipseste. Psiho-cucu, nu-mi lipseste nimic, ba chiar am mai mult decat mi-as fi dorit vreodata si mult mai mult decat primesc altele. Si totusi, de ce simt ca mi-ar fi usor?
Tu, ala de zici : "pentru ca esti o c****" iesi nitel, ia o gura de aer curat si revino!

La naiba, mi-au dat de lucru!

0 comentarii: