19 iunie 2013

Simt un gol in stomac, un gol in suflet, un nod in gat, simt cum ma rup in bucati.

Iti amintesti cum imi spuneai ca te rupi in bucati in lipsa mea? Cand a fost asta? Ah, atunci cand imi spuneai ca ma iubesti. Demult, tare demult.

De ce credeam ca astazi o sa spui mai multe? Doar pentru simplu fapt ca este ziua mea? Ai fost sec. Asa cum m-ai lasat pe mine, seaca, cu gustul asta metalic in mine, de rece, de otel.

De ce ma incapatanez sa cred ca NU esti in stare de atata raceala? De ce iti gasesc scuze? De ce?

Parca De ce? a devenit parte din mine. Coexistam, ne intrepatrundem. Si apoi ma lasa singura sa-mi gasesc raspunsurile.

De ziua ta o sa-ti urez tot binele din lume, toata iubirea si toata fericirea. Pe care eu nu voi putea sa ti le ofer niciodata. Si o voi face din inima, din inima aia care te-a....te-a asteptat.


0 comentarii: