02 martie 2013

Is this love?




Is this love that I'm feeling? Is this the love that I've been searching for?

Da si nu. 

Este o lupta constanta intre frumusetea sentimentului, zborul de fluturi pe care ii simti prin tot corpul in momentul in care el te "rasfata" cu prezenta lui si chinul asteptarii, al intrebarilor fara raspuns, al fluturilor haotici care nu traiesc mai mult de o zi pentru ca "rasfatul" lui este atat de rar si de sarac si de cele mai multe ori lipseste cu desavarsire.

Nu vreau sa-mi spui ca stiu deja ce simti si ce vrei sa spui. NU! Vreau sa-mi spui tu. Am ajuns sa urasc sa-ti gasesc scuze si sa banuiesc ceea ce ai gandi/simti tu. 

Nu vreau sa-mi spui ca sunt indeajuns de inteligenta si te cunosc. Mi-as dori sa fiu indeajuns de inteligenta sa ma iubesc pe mine si sa accept ca "EU" nu are nicio legatura cu "TU"....

0 comentarii: