14 mai 2010

Pentru ca o iubesc enorm, pentru ca ii sunt suflet, pentru ca altfel nu as avea niciun rost...
Pentru ca nu este in firea mea sa o strang in brate, pentru ca sunt distanta, pentru ca ridic vocea la ea cand ar trebui sa cobor ochii in pamant...




Mana Ta ne-a mangaiat,
Vorba Ta ne-a leganat
Am crescut cu alti copii, de-o seama
Langa pomul cel rotat
Langa spicul cel bogat
Langa pragul casei noastre, Mama

Refren I:
Am fost buni si rai am fost
Tu ne-ai căutat un rost
Cu povete planse în naframa
Tu ne-ai invatat un grai
Tu ne-ai daruit un plai
Si-am plecat cu el în lume Mama

2.
Patru zari am colindat
Le-am trecut în lung si-n lat
Drumurile si acum, ne cheama
Tu ne-ai asteptat mereu
Am venit cand ne-a fost greu
Te-am gasit încaruntita, Mama.

Refren II:
Am fost buni si rai am fost
Tu ne-ai cautat un rost
Cu povete planse în naframa
Tu ne-ai învatat un grai
Tu ne-ai daruit un plai
Si-am plecat cu el în lume Mama.
Tu ne-ai învatat un grai,
Tu ne-ai daruit un plai
Si-am plecat cu el în lume Mama.

3.
Ploile sunt azi de dor
Arsitele pe ogor
Noptile sunt clopote de-arama

Toamnele Te-au vestezit
Iernile Te-au troienit
Ca pe-o floare din gradină Mama.

0 comentarii: