18 mai 2010

Nu am obiceiul sa urmaresc multe bloguri. Pentru ca, sincer, ma plictisesc. Nici pe al meu nu-l recitesc. Imi plac cele la care pot comenta, mai acid, in stilu-mi caracteristic, sau cel al lui M.
De ce al lui M.? Pentru ca M. imi ofera material pe care pot si vreau sa-l combat. M. este persoana care merita sa fie combatuta.
Spre exemplu, astazi a postat . In mare, ceea ce a scris este frumos scris, poetic asa, la sentiment insa...nu sunt de acord:)

Cum ar arata filmul vietii tale daca in fiecare zi ai filma cateva secunde definitorii si le-ai pune cap la cap pentru a contura o poveste?

De ce nu? Pentru ca povestea se contureaza in timp, nu o conturezi tu. Tu, in ce mai bun caz ii mai dai o spoiala, ca sa ai motiv sa te umfli in pene ca "uite ce am facut eu". Vezi, ai grija, cu timpul, nici penajul asta nu o sa mai arate ca acum....

Pana una alta, faci cum vrei, insa eu una nu as fi dispusa sa pierd momente importante din prezent, cautand in amintiri momente din trecut;

In loc sa fi scris postul ala lung, ai fi putut sa pui mana pe telefon si sa sa spui: fata, te iubesc/mi-e dor de tine/iarta-ma etc!

Ai fi trait momente de care sa-ti aduci aminte mai tarziu, pe care sa le rupi si sa le lipesti in filmul tau, daca tot tii cu tot dinadinsul sa ai unul.

Eu traiesc episodic, sunt prea multe lucruri pe care merita sa le am....

0 comentarii: