22 decembrie 2009

Ha! Ador momentele astea. Pur si simplu jubilez cand ma lovesc de persoane care au impresia ca pot sa ma "faca" din vorbe. Well, gresit!
Ador jocurile de genul asta, jocurile mintii. Pacat ca la unii mintea este tare scurta deci jocul nici nu incepe bine ca se si prabuseste intr-o prapastie de jigniri, frustrari sau chiar liniste totala.
Doua zile pline. Emailuri de langa subiect pentru ca mai mult n-a putut. Si redundant: "Copil frustrat" , "frustrat", "copil" etc....
Asa ca dragii mei, daca stiti ca aveti prietene cu probleme serioase, nu le dati parola de email. S-ar putea sa se faca si sa va faca de cacao.
Btw Robert, eu n-am vrut decat sa iti urez Sarbatori Fericite! Si am ajuns sa fiu acuzata ca ti-am trimis "poze in bichini" - da, la Onesti se pare ca se spune "bichini".

Are dreptate.

0 comentarii: