25 noiembrie 2009

Am spus ca o sa revin. N-am spus si data cand o s-o fac:)
Am ramas datoare cu amanunte despre film. Am stat mult timp sa ma gandesc ce as putea scrie eu despre acest film, ca sa nu sune ieftin sau plictisitor.
Insa, realizez ca acest film nu se poate povesti. Asa cum nu poti povesti trairile intense. Incepi, incerci si renunti dupa 2-3 cuvinte.
Sa fie un film siropos? Nu, nu este.

"Before Sunrise este o pasionanta si inteligenta poveste de dragoste intre un tanat american si o studenta din Franta. Sanse celor doi apare in tren, unde Jesse ii propune acesteia sa isi amane intoarcerea in Franta pentru o aventura in doi prin Viena. In cele 14 ore pe care le petrec impreuna ei descopera atractia fantastica pe care o impartasesc unul pentru celalalt."




Asta este cea mai buna parte, parerea mea.

Cum sa nu iti doresti sa fii privita asa?

0 comentarii: