21 octombrie 2009

Daca ai apucat sa citesti tot ce am scris aici si chiar daca ai citit 1-2 posturi si apoi te-ai plictisit, cu siguranta ai observat ca mai tot timpul imi este dor de cineva.

Acest "cineva" nu este o singura persoana. Acest "cineva" este uneori un el din trecut. Alteori este o prietena draga. Din cand in cand este vorba de un el din prezent sau un el din dorintele mele.

Acest "cineva" sunt si eu uneori.

Adesea imi este dor de bunica, bunica draga cu mainile mirosind a lapte Doina. Bunica mea radea cu ochii. In coltul ochilor avea cateva riduri de expresie care o faceau atat de frumoasa cand ma privea si-mi mangaia chipul. Ce mica era bunica mea. Si ce suflet mare incapea in trupul cel mic....

Mi-e dor si de oameni care imi sunt aproape si de cei care nu mai sunt. Imi este dor de cei pe care ii vad zilnic si de cei pe care ii vad foarte rar.

Insa cel mai dor imi este de ceea ce doresc.



0 comentarii: