04 septembrie 2009

Over and over

Pentru ca totul este in capul meu. Si ma gandesc la asta "Over and over". N-am fost niciodata prea cerebrala, am fost si sunt omul simturilor de moment.

Stii cate tampenii am facut asa? :) Dar cine le mai contorizeaza atunci cand stii ca nu te poti schimba si nici macar nu iti doresti acest lucru?

Cele mai frumoase momente au fost cele traite pe moment, fara prea multe intrebari si fara pareri de rau.

Bobarnacele au fost luate tot atunci.

Putem alege sa nu simtim? Sa spunem “azi nu vreau sa simt nimic, azi traiesc pur si simplu!”.

Putem face asta? Sau intrebarea e “vrem sa alegem sa nu simtim?”…


Pe vremuri aveam timp sa vorbesc cu mine. Acum, parca m-as evita.

Ma intrebam ce mai fac, in general imi raspundeam ca "bine" si continuam cu discutia despre vreme pana cand simteam ca ma plictisesc.

Nu m-am mai bagat in seama de ceva timp, am uitat sa ma mai ascult, chiar si vorbind despre horoscop sau prognoza vremii asa ca azi mi-am batut obrazul. Asa prieten bun imi sunt?

M-am certat, m-am ascultat, mi-am pus intrebari, am cautat raspunsuri, am ramas in mijlocul drumului fara sa stiu sens sa dau.

Tu ce mai faci astazi?

0 comentarii: