02 septembrie 2009

El: Toata viata oamenii alearga dupa fericire, cel putin asa sustin ei.

Ea: Si totusi, ce este fericirea?

El: Fericire-i o sticla de vin,fericire e cerul senin ,intr-o zi in care ai hotarat
sa alergi pe camp. Multi au facut din fericire un scop perfect, l-au pus atat de sus ca nu mai poate fi atins. Intelegi tu?

Ea: L-au pus atat de sus incat alearga dupa el toata viata fara sa reuseasca sa-l ajunga si de aceea devin tot mai nefericiti…

El: Tu ai fost vreodata fericita?

Ea: Hmm… intrebarea asta nu prea imi e pusa.

El: Dar tu te intrebi lucrul asta?

Ea: Inca o data te intreb: ce inseamna fericirea?

El: Primul lucru pe care trebuie sa-l intelegem ca sa fim fericiti este ca fericirea nu este o stare perpetua, fericirea nu poate dura la infinit… Fericirea poate sa tina chiar si o singura clipa in viata. Daca am intelege asta, noi, oamenii am fi mai bucurosi.

Ea: De ce?

El: Fiindca pur si simplu ne-am implinit scopul.

Ea: Crezi tu? Si daca ne-am implinit scopul, atunci de ce continuam sa traim?

El: Asa… Fiindca sunt multe lucruri pe care trebuie sa le vedem, sa le traim…

Ea: Oare acesta e scopul? Nu-si construieste oare fiecare scopul sau asa cum vrea?

El: Nu stiu! Doar ca… fericirea e acea clipa, si cand spun clipa poate sa fie si o secunda sau chiar o ora, sau o saptamana, dar fericirea e acel moment din viata in care simti nu ca ai totul, dar ca ai tot ce conteaza pentru tine. Este momentul acela cand nu-ti lipseste nimic, atunci cand simti ca pentru o clipa te poti aseza sa te linistesti si n-o sa pierzi nimic. Si nu, nu trebuie sa dureze la nesfarsit.

Ea: Doar o dimineata… O dimineata am fost fericita.

El: O dimineata este de ajuns, acum o sa porti dimineata aceea cu tine mereu in amintirile tale. Si cand o sa-ti fie greu, aminteste-ti! Aminteste-ti cum era, cum ai fost o data… Atunci o sa fii din nou, nu stiu daca fericita, dar macar o sa-ti fie mai usor.

Ea: Si dimineata aceea e de ajuns pentru toata viata?
El: O dimineata, doar atat … atat e nevoie, si daca ai avut sau o sa ai acea dimineata atunci vor mai fi si altele, fiindca acum stii cum a fost.


Ea: Fericirea mea a avut gust de vin rosu, dulceag. Fericirea mea a durat o dimineata. Fericirea mea a fost?

0 comentarii: