06 iulie 2009

Mask Pictures, Images and Photos



Astazi nu am avut chef de mine. M-am saturat de mine. Aceeasi ochi obositi, treziti mult prea devreme, acelasi stil, acelasi miros, aceeasi coafura. Nu intelegi ca m-am saturat?


Azi nu vreau sa ma vad. Azi nu vreau sa merg cu mine pe strada. Azi nici nu vreau sa-mi aud glasul.


Azi....m-am decis sa ma deghizez in tine. Da.


Am iesit din apartamentul tau, ti-am salutat vecinii care s-au uitat mirati dupa tine, am cumparat un ziar de la chioscul din colt si...un croissant ordinar. Stiu, stiu, tu nu mananci croissante dar azi ai vrut sa incerci unul. Nu e nimic rau in a incerca. Nu?


Apoi ti-am purtat pasii pe malurile Senei. Hai tu, ca stiam ca pe acolo iti place sa te plimbi, vezi ca am grija de dorintele tale? Nu te teme, azi vei avea o zi frumoasa.



Te-ai intalnit, rand pe rand, cu oameni atat de frumosi! Pentru inceput te-ai intalnit cu un grup de copii care au inceput sa se joace in jurul tau, se alergau, se ascundeau de dupa tine, apoi apareau cu zambetul atat de larg incat te bufnea si pe tine rasul.

Apoi ai intalnit un cuplu de indragostiti, ce te-a rugat frumos sa le faci o poza, sa le ramana amintire. Oare ce amintire mai frumoasa exista decat aceea ce o porti in suflet pentru totdeauna? Hai tu, nu-ti mai pune atatea intrebari, nu mai cauta raspunsuri, doar fa-le oamenilor o poza, ce tot filosofezi atat?

Au fost si cativa barbati care s-au oprit si te-au privit admirativ. Dar tu ai trecut mai departe. Nu ai timp de frivolitati.

Un copil stirb a trecut pe langa tine, te-a privit si s-a oprit. Apoi ti-a prin mana in manuta lui fragila. Te-ai coborat la inaltimea lui, ca sa vorbiti de la egal la egal si l-ai privit in ochisorii caprui.
- "Cine esti tu?" te-a intrebat.
- "Sunt X."
- "Nu, nu tu. Tu cea de dupa masca"
- ......
- "Hai spune-mi. Cine esti tu?"
- "Eu....eu nu stiu cine sunt."

M-am ridicat si am plecat. Cu capul plecat. Nu am mai fost "tu" din acel moment. Am luat-o la fuga catre casa ta, am ocolit cu privirea vecinii, sperand ca nu o sa ma vada, am intrat in casa si m-am privit in oglinda.
Eram eu, aceeasi privire, acelasi stil, aceeasi coafura.
Atunci, daca eu sunt aici, tu unde ai disparut?

1 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos stii sa te deghizezi!
chiar cu aceeasi privire, acealsi stil, aceeasi coafura, te poti ragasi in tine. chiae degizandu-te.
ai avut o zi frumoasa pe malurile Senei? printre zecile de vapoare, printre lacrimile indragostitilor si vantul ce adie usor?
mie mi-a placut sa ma deghizez in tine. in tine, cea care te deghizezi si te regasesti in atatia oameni.
lasa-te admirata, lasa-te iubita, lasa-te dorita!
si atunci te poti degiza in tine insati.