26 iunie 2009







"Demult, tare demult am iubit. Sau poate doar am tras epoci intregi peste amintiri. Poate nici nu a trecut atat de mult timp. Poate nici nu am fost eu cea care…. Am iubit un barbat pe care l-am intalnit de doua ori. Si atat.
Am fost o curva care l-a asteptat in camera de hotel. O curva ce si-a platit singura hotelul si care a primit in schimb un vis. Cu ochii albastrii si gura plina. De cuvinte frumoase. Nu mi-a ascuns faptul ca ma va minti. Nici nu i-am cerut sa-mi spuna adevarul.
Din cand in cand isi ridica ochii inspre mine si-mi spunea: “ Hai sa ne jucam!”. Cel mai obositor joc mi se parea acela in care trebuia sa-l sparg in zeci de bucati si sa-l reconstruiesc pe El, asa cum il vedeam. Lipseau multe bucati de puzzle. Insa imi zambea iar “iubita mea” lua locul unei piese, “esti frumoasa” lua locul alteia……..ca orice minciuna pe care esti pregatita sa o accepti.
L-am iubit constiinta fiind ca-l folosesc doar ca sa ma laud mai tarziu, cand voi fi matura, ca am avut parte de o iubire interzisa. M-a iubit, constient fiind ca o curva adevarata n-ar fi stiut sa-l sarute asa... O noapte scurta cu vin rosu varsat pe cearceaf si miros de portocala. Si cuvinte sarace.
Dimineata, gura lui mi-a soptit "te iubesc" si a plecat. Si am plecat si eu. Am lasat in urma camera 612, cu secretele si minciunile ei.
Mi-e dor sa ma minta!"





0 comentarii: